Mazda MX-5 NC

Po prodeji svého CTR jsem se začal dívat po náhradě, které už nebude vyloženeně na okruhy a zároveň bude mít poháněnou správnou nápravu... tu zadní!

911, M2, M3... jsem vyškrtnul hlavně kvůli prachům a tomu, že rozvěsit auto za milion+ bych fakt nerad a tak v seznamu zůstala GT86/BRZ, 370Z, MX5 NC, který jsou cenově maximálně na polovině a na naučení s RWD z mého pohledu mnohem lepší varianta. Když už jsem byl rozhodnutej pro Toyobaru a dokonce dvě v Aero packetu jsem měl vybraný, tak jsem narazil na napříjemnou věc v podobě problémů s motorama a se svým "štěstím" bych určitě pořídil kus bez řádného servisu a potkalo by mě to co "spoustu" lidí, buď výměna motoru na záruku nebo shánění / generálkování stávajícího.

Nakonec se ukázalo, že známej prodává svojí MX5 NC 2.0, sice předFL, takže horší přední nárazník (poFL je prostě mnohem mnohem hezčí) a ještě hnusnější zadní "chrom" světla, ale za super cenu a co víc s neuvěřitelným nájezdem 25 000km v plné výbavě s LSD a skládácím hard-topem a kromě chladiče oleje s budíkem v sériovém stavu, slovo dolo slovo a tak jsem svojí první celou výplatu utratil za svoje první RWD :D

V plánu nejsou žádné velké úpravy, tak abych nemusel řešit ať už STK nebo zda jet či nejet do alp, případně na ring.

Kola / Pneumatiky / Podvozek

zimní - OEM 7x17 + Hankook w310 205/45
letní - BuddyClub P1 racing SF 7x17 zatím modré + Federal 595 RS-R 215/40
BC Racing podvozek - BR Series: Type RS - 6kg (přední) / 4kg (zadní) / mm
OEM kotouče + Hawk HP+ desky
Castrol React SRF Racing brzdovka
dlouhé černé Muteki matky

Exteriér

přední GV "style" lip
Cobra zadní díl výfuku - road verze
přední sklopný tow hook
bezraménkové stěrače Bosch
krátká karbonová mazdaspeed anténa
odstranění nápisů a nalakování znaků na černo

Interiér

výměna řadičky za kulatou

Motor

chladič oleje + budík teploty oleje

Budoucnost / Plány

nástřik komplet podvozku
zadní lip / odtrh / křídlo
přední + zadní stabilizátor Whiteline
swap předních brzd z RX8
opletené brzdové hadice
přešití + úprava volantu
"surovější" spojku + možná lehčí setrvák

oem recaro sedačky!

3 týdny čekání na podvozek abych to mohl složit "dohoven"

A photo posted by Petr (@r4ms3s) on

A photo posted by Petr (@r4ms3s) on

Nějaký "tajm ataky" v Mostě

A photo posted by Petr (@r4ms3s) on

2 týdny čekání až mi ho udělají, jak jsem si namyslel... jojo je to trošku overkill ty koncovky, ale není moc lepších možností

A video posted by Petr (@r4ms3s) on

A photo posted by Petr (@r4ms3s) on

Mazdaspeed antena

A photo posted by Petr (@r4ms3s) on

GV style lip, bohužel jediná rozumná volba jak změnit aspoň trošku předek, pokud teda nechcete "vyhodit" 14k (bez dopravy) za kus plastu

A photo posted by Petr (@r4ms3s) on

Skoro rok je borec prodával a nikdo se ani neozval, win win pro mě

A photo posted by Petr (@r4ms3s) on

A photo posted by Petr (@r4ms3s) on

Nějaký "random" fotky

A photo posted by Petr (@r4ms3s) on

A photo posted by Petr (@r4ms3s) on

První!

A photo posted by Petr (@r4ms3s) on

Poslední fotka CTR při prodeji

A photo posted by Petr (@r4ms3s) on